Trött

Idag är jag en tröttis. Känner mig lite småförkyld, hoppas att det stannar vi det. Vill icke bli sjuk nu!!

Imorse plumsade jag och Molly genom snön för att hälsa på Anneli, Emilia och Eliaz. Sjukt halt var det att gå..och skottat vid Verktygsdammarna var det såklart inte. Väl vid Verktygsdammarna kom vi in i en hel flock med ankor..fick schasa på dem så de flyttade sig..skojar inte om där var 50 ankor..minst. Läskiga...

Trevligt var det hos Anneli..fick ju frukost och allt..gottigott! Sorry för den brända mackan..blir ju lätt så när man pratar o pratar o pratar :)

Sen plumsade vi genom snön en gång till för att gå till babycafét..var sång och dans.

När jag kom hem igen lagade jag middag och Dick som var lite sen från jobbet fick äta snabbt för kl 18:00 skulle vi vara på BVC för återträff med föräldragruppen..och såklart vaknade Molly vid 17:35 och var tokhungrig!! Dick fick mata henne..hon kräktes nästan ingenting efteråt..inte förrens vi kom ner till BVC..då kom det i massor..suck!! Sen bajsade hon ju också så Dick fick byta kläder på henne..typiskt..men så e det. Sen blev hon übergnällig för att hon var övertrött.. Roligt att träffa de andra..eller ja..har ju träffat 2 av 3 pars bebisar innan så det var egentligen 1 bebis som vi inte träffat.. Skoj att höra hur de andras förlossningar var.

Körde efter BVC till hemköp..handlade 2:ans ersättning..gäller från 4 mån men BVC sa att vi kunde börja med den nu. Pantade flaskor så vi fyllde pantmaskinen..hehe stackars Marie fick ta itu med det.. Hade massor av flaskor..har inte pantat på 4 mån.. Köpte även Sorbetglass..det var mumsigt.. Molly somnade i bilen upp till hemköp..och nu sover hon igen.. Hon har varit jätteduktig med att sova i sin säng..funkar kalas..tror att hon tycker att det är rätt skönt ändå..

Nu ska jag sova..ska upp i hyfsad tid imorrn igen. Natti!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eeww, fåglar e skitäckliga ju! Bläää! Ni har verkligen fullt upp. Duktig hon e som sussar själv nu :) Puss

2009-02-13 @ 09:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0