Tjohoo

Då var det kväll igen. Idag var vi som jag skrev innan på BVC och sen hos Mollys morfar. Efter det var vi hos Katja..mkt trevligt och god fruktsallad. Där var även förutom Katja och Essie, Elin och Wiggo, Leona och Benton, Carro och Liam samt Helena och Frans. Nästa gång kan vi ju vara hos oss, ska nog kunna tränga in oss på nåt sätt :)

Sen åkte vi hem och väl på parkeringen ringde Dick och då hämtade vi honom vid stationen..körde och handlade. Köpte grillad kyckling och klyftpotatis..gott!

Ikväll har Dick tränat innebandy och jag har studsat runt som en ekorre i lägenheten och plockat undan och vikit tvätt så nu är här tipp topp! Molly somnade kvart i åtta och sova till tio så jag hann ganska mycket.. Ringde även till min gamla jobbarkompis Anna..ingen som svarade men sen ringde hon nån minut senare. Var trevligt att prata lite med henne...var så länge sedan.. bestämde att vi skulle ses i Malmö på hennes födelsedag och fika och lite sånt..najs!

Molly vaknade som sagt vid tio..var så ledsen så..helt otröstlig..blev inte lugn förrens hon fick mat. När hon hade ätit somnade hon i Dicks famn men när han la henne i sin säng så flinade hon bara åt honom..såg så sött ut :) Sen somnade hon igen fem minuter senare..skönt.

Nä nu ska jag snart sova..ska upp ganska tidigt imorrn igen..är ju babysång och rytmik med Elins mamma. Roligt!!

Lägger även med nån bild från babysimmet i lördags samt Molly i hoppgungan.

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0