Snackis

Ligger fortfarande kvar i sängen..ska snart packa ihop och dra iväg till Karlskrona. Molly ligger och snackar här bredvid som bara den. Hon sov till 8:15 idag..galen unge :)

Jag har sovit dåligt inatt..vaknat av och till..undrar varför för Molly sov ju hela natten.

Glömde skriva att Dick var riktigt duktig i torsdags..höll utbildning för engelsmän på sitt jobb och nu ska han nog hålla i ännu en utbildning för norrmän. God job honey!

Nä nu får jag nog slänga benen över sängkanten och gå upp. Står nog smoothie och macka på menyn idag till frukost. Elin jag glömde fråga efter müslireceptet!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Elin

Just de , muslin, jag ska skriva ner det till dig!!!! Hoppas ni har trevligt i Blekingelandet!!

2009-03-01 @ 01:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0