Sim sim

Idag har vi varit på babysång/rytmik..mkt trevligt! Var många barn idag! 16 st. Molly gillade det och var en glad liten skit och somnade när vi skulle gå. Gick upp en runda till Erica och drack lite kaffe, stackaren fick stressa iväg bara för att vi hängde där. Hoppas att hon hann till jobbet i tid. 

Vid 17:30 träffades jag, Thesse o Elin på Tyrs Hov, hade bestämt oss för att simma. Simmade 40 längder...såå skönt, men jag är så sölig..jag hade två längder kvar när de hade simmat klart. Kommer nog att kännas i kroppen imorrn...tycker att jag redan känner av det. 

Ikväll var Lucas här, vi hade beställt mat..jag käkade sallad..mumsigt! Dick och han snackade jobbegrejer.

Molly har kräkts som attans idag..är trött på det nu..hoppas att det minskar när hon ska börja äta vanlig mat..snart kan vi ju börja ge henne smakportioner...ska bli intressant..säger jag nu :)

Imorrn är det fullrulle. Ska hem till Anneli på förmiddagen, på eftermiddagen är det babycafé och på kvällen är det återträff med föräldragruppen. Skoj!

Nu är det dags att sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0