Sent

Oj vad klockan är mycket. Glömmer bort tiden när jag sitter här och kikar runt.

Idag träffade jag Thesse och Wille på Sandys..käkade smörgåstårta. Mumsigt det var! Kidsen var så duktiga så. Gick sen till Nappe och jag köpte två bibbar..en svart och en vit med rosa mönster på..e skitbra..plus att de endast kostar 30:-. Köpte även en supersöt body i stl 68. Sen traskade jag vidare till Elin och Wiggo...blev helt svettig av att gå dit..kändes som om jag hade värsta hormonsvallningarna..Roger undrade om vi redan hade tränat när han kom hem..galet! När Roger kommit hem stack jag och Elin ner till Tyrs Hov och styrketränade lite..kände mig allmänt sleten i musklerna och orkade ingenting..kändes som om jag mest fnissade för att jag var så trött. Aja vi tog oss igenom det iallafall..haha! På det igen nästa vecka!

Det gick bra för Roger att underhålla båda kidsen, de hade busat och när vi kom hem sov Molly. Var dock tvungen att väcka henne..skulle ju hem och käka puré. Idag funkade moroten bättre och hon fick även efterrättspuré idag..persika med päron..vad hon grimaserade!! Samtidigt som det nog var gott så var det nog ändå annorlunda.. Dick han filmade henne för hon såg så söt ut!

Sen körde vi ut till mamma och pappa en runda. Spelade poker..trevligt!

Imorrn drar vi österut. Till Karlskrona. Ska hälsa på Dicks mamma med familj på lördag och hans pappa med familj och hans farmor på söndag. Ska bli trevligt! Var ett tag sedan vi var där nu.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0