Längesedan

Nu var det nån dag sen jag bloggade. Får väl ta och uppdatera er lite.

I fredags så styrektränade jag och Elin, gött! Tur att man går dit med henne..hade en seg dag men gick ändå. Gick ju rätt hyfsat ändå att träna. Efter det så hämtade vi ut ett paket på posten..visade sig vara kaffet från Buzzador. Var 6 paket kaffe..hehe. Testade det sen hos Elin och Roger. Var helt ok! På kvällen körde vi till Rya, Helena och kidsen och brorsan med familj var där. Beställde mat, jag tog kycklingsallad...mums!

I lördags kl 10 bar det va till Lund. Dick ska vara marskalk på Fredde och Linas bröllop så Fredde och han skulle prova lite kläder på Frackkompaniet i AF-borgen. De ska ju ha frack så de kommer att bli hur stiliga som helst! Efter det käkade vi lunch på McDonalds och gick sen hem till Fredde och Linas lägenhet som ligger supercentralt. Eller ja..va inom H&M först..hittade lite haklappar  och en tuff keps i manchester till Molly. När vi kom hem så körde vi ut till Rya. Molly var på strålande humör. Vilket snökaos det var sen på kvällen. Tradigt att det håller på att regna bort nu :(

Idag vakande jag av att vår lilla loppa låg och snackade..läs testade sina röstresurser..vid 8-tiden. Så höll hon på i 1 timme innanhon somande om.

Vid 12-tiden gick vi en promenad med Elin, Roger och Wiggo. Skönt att ut och rasta sig lite. Idag..hmm ja den 22:e..klockan har ju slått över..blev Molly 4 månader. Galet! Hon fick en socker söt klänning i present av Wiggo. Tack sötis!

Kl 16 var det dags för Gangstar-party hos Camilla i Bjärnum. Var skoj, köpte en t-shirt i turkos/rosa samt en farfarströja i rosa..jättesöta. Bjöds på väldans god äppelpaj..mumsigt!

Jag och Elin + kidsen körde inom Hemköp och inhandlade lite käk. Fixade Mexikanska Enchiladas..gott! Erica kom också ner en runda..trevligt!

Nu är jag supertrött..ska upp i tid imorrn..ska till Malmö och hälsa på min gamla jobbarkompis Anna. Ska bli väldigt skoj..ses ju alldeles för sällan. Anna är superhärlig och man blir alltid glad av att träffa henne så det var roligt när hon ringde och frågade om jag ville spendera hennes födelsedag med henne.

Nu somnar jag snart...natti!

Kommentarer
Postat av: Wiggos mamma

Varsågod Molly säger Wiggo!!!

2009-02-23 @ 23:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0