Gympa

Idag har vi varit på mamma-barn gympa. Elin som har dragit igång det..var mkt trevligt..tradigt att jag inte kunde göra alla hoppen pga mitt knä..men det går kanske bättre nästa gång. När vi kom hem så käkade jag lunch och Molly sov.

Bilen har strulat lite och idag var Dick nere hos Patrik och det var nåt broms-meck...kostar 1000-1200 att fixa...roligt..inte. Enda tiden han hade de närmsta 2 veckorna var imorrn kl 17..aja..likabra att göra det..eller rättare sagt vi måste göra det..får typ inte köra med den..sliter på nåt annat broms-meck då.

Köpte Liberos 3:or idag..får se hur de är..har haft Pampers innan..går ju en del blöjor...

Väntar på att kaffet som vi ska få prova från www.buzzador.se ska komma..skulle få prova nått nytt Zoegas kaffe. Kommer nog i dagarna..nice!

Nä nu ska jag slumra tänkte jag..natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0