Fullproppad dag

Idag har vi haft fullt upp. Dagen började med att jag gick upp kl 07:00 och duschade..Molly-bus sov som en stock så jag kunde duscha lite längre..skönt..annars blir det bara in svabba på litta tvål och schampo..hinner knappt tvätta av det innan man e ute igen och invirad i en handduk..hihi.

Efter det slängde jag i mig en banana..orkade inte göra smoothie idag..annars e det mumma på morgonen :) Sen var det dags för busan att vakna och käka..gick så bra..hon kräktes ingenting..sen var det på med kläder i en rasande fart på både mig och Molly-bus.

Ut i bilen och så körde vi i snöandet in till stan. Skulle träffa en f.d arbetskompis som gick i pension förra året..väl där blev det lite bus med Molly och sen fika..frallor..mums! Var HUNGRIG som attans vid det laget. Vid 12:15 gick vi därifrån och så tog vi en snabbrunda upp på mitt jobb..såklart var det lunch då ju så där var typ ingen kvar på kontoret..bara Robban så jag traggade lite med honom och sen gick jag ner i cafeterian där jag hittade min avdelningschef och en annan kollega..pratade lite med dem och sen rullande jag och en sovande prinsessa hemåt igen. Då var klockan 13:05.

13:30 var det dags för babycafé..trevligt som alltid..var tematräffa idag..handlade om mat och sömn..intressant! Fikade frallor även där..mums..men jag hade bara ätit 1 banan o 1 fralla vid det laget så jag var hunrig..vet att det är ajja mig..inte bra att äta så lite.

Efter det packade vi in oss i bilen igen och åkte till Perstorp för att hämta Dick på hans jobb..han hade kundmöte så jag fick sitta i receptionen och sörpla på en espresso..som jag dock hällde mjölk i (till Dicks stora förtret). Väntade i ca 40 min innan han var klar..men det var lugnt..traggade lite med Hanne och de andra på kontoret..alla ville ju kika på Molly-bus såklart :) och hon var ju med på noterna..smajlade upp sig och charamde alla :) Bytte en blöja på henne och sen åkte vi till systemet i Perstorp..inhandlade vin till dopet..eller ja iallafall till maten efter dopet på söndag. Sen åkte vi till familjen Sjöö och lämnade en lapp som Elin skulle ha för att hon ska kunna hämta ut Mollys doppresent från oss på Smycka i Hässleholm..hon skulle ändå in till stan imorrn så det var ju bra..behöver inte vi åka in imorrn..kan vi åka och duka i lokalen istället. Därfter handlade vi på Matlusten och sen var vi hemma..

Det var vår dag..busy busy busy :)

Nu vaknade le bebyyyy och är hungrig så n u e det matedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0