Babyrytmik

Idag var det babyrytmik kl 10. Var trevligt och mysigt som vanligt. Elins mamma är så duktig tycker jag och har så bra sånger.

När vi kom hem var det dags för lilla loppan att käka majs- och potatispuré. Gottigott tyckte hon. Imorrn blir det nog att vi testar morot och sen har vi broccoli också. Broccolin såg verkligen skitäcklig ut..aja hon gillar det kanske. Dick såg nån mat igår på hemköp som man nästan blev kräkfärdig av..kalvfrikadeller tror jag att det var..såg ut som minitestiklar...öhhhhh!

När miss Molly hade käkat så gjorde jag mig en übergod smoothie. Hade i frysta jordgubbar, honungsmelon, kiwi, banan, färskpressad apelsinjuice och jordgubbsyoghurt. Kan jag verkligen rekommendera!

Nu sover lilla loppan efter jag fått byta kläder på henne..hon kräktes ner de andra. Så nu har hon sin leoparddress på sig. Tro det eller ej men den är nästan för liten! Så snart åker den nog ner i kassen med för små kläder..vill knappt lägga ner den för hon e så söt i den..tack Marlene o Krille för den.

       

Sitter och kollar på The Bachelor: Rome och de var konstigt nog i Göteborg av alla ställen i världen. De hade en dejt på Liseberg och sen käkade de på nån krog nere vid vattnet och så sov de över på nåt slott. Skojigt.

Kl 17 ska familjen Nordström/Selander träffa Elin, Roger, Wiggo, Thesse, Jocke och Wille i simhallen..ska bada med kidsen nu när det e uppehåll i babysimmet..kör igång nästa vecka igen så vi ska ner och "träna" :)

Ihhhk nu tokregnar det här samtidigt som solen skiner..tradigt väder.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hon e för söt, prinsessan. Tack för mms:et :)

Va/e så himla sugen på smoothie o så hade du gjort d,skumt...Ja saknar er verkligen:( Kramar

2009-02-25 @ 17:49:34
Postat av: Anna

Hehe vad konstigt..fick du dig nån smoothie då? jag mumsade i mig en till sen på kvällen..hihi :) Saknar er också stumpan!! Puss puss

2009-02-25 @ 23:32:53
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0