Äntligen!

Då har man hoppat i säng.. Molly sover väldigt oroligt..har vaknat av och till flera gånger..tror att det kan vara lite magknip..inte bra..men maten har hon fått behålla nu de sista gångerna..sköönt!! Just nu ligger hon och sussar sött med munnen öppen :)

Har ÄNTLIGEN fått tummarna loss och fyllt i papprena om Mollys försäkring. Valet föll på Sveland..mkt billigare än Länsförsäkringar men samma villkor. Blir nog bra..har dock bara tagit oss väldigt lång tid för att fylla i några papper..dåligt av oss..

Hade finbesök hos oss på middag Elin och Wiggo..Dick firrade en pastasås med purjolök, champinjoner, paprika, zucchini, bacon, krossade tomater och cremé fraiche. Mumsigt! Tack för att du fixade..fast att jag blev lite sur på dig ;)

Man får nog hålla koll på Wiggo..han vill ju bara pussa på Molly hela tiden :) Jag fattar inte hur han kan veta hur man gör..lägger huvudet på sned och öppnar munnen precis som en redig puss! Kanske hans mamma o pappa som lär honom ;)

Nä nu ska jag kolla lite till här på nätet..sen e det sleepingtime..har ben fullbokad dag imorrn..först e det besök hos min f.d arbetskamrat i Hässleholm..sen e det babycafé i Tyringe och sen ska jag och Molly hämta pappsi på hans jobb och sen till systemet i Perstorp och köpa vin. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Barbro

HEJ tack snälla söta för att jag få ta del av Mollys o din dag jag kommer att läsa din blogga fortsättningen..ha det så gott ..hälsa DICK

2009-02-05 @ 09:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0