Alla hjärtans dag!

Idag har det var det babysim som vanligt en lördag. Var dykning på schemet idag, gick bra när Peter dök med Molly men när Dick gjorde det så fick hon en kallsup och blev ledsen..går säkert bättre nästa gång. Funderar på att åka till badet nu i veckan och bada med henne..de på badet rekommenderade det eftersom babysimmet är inställt nu i 2 veckor framöver.

När vi kom hem fixade vi till oss lite och körde ut till Rya och åt mumsiga frallor. Jag och mamma körde och handlade medans pappa, Dick och Molly blev hemma och väntade på brorsan, Katta och Malte som skulle åka pulka. När vi kom hem blev det fika med en smarrig tårta som familjen Selander hade haft med sig. Mumsigt!

På kvällen kom Elin, Roger och Wiggo ut till Rya. Käkade, kollade melodifestivalen och spelade poker. Trevligt, får vi göra om :) Wiggo han showade som vanligt..sötisen charmar alla :) Molly sov mest..Wiggo tyckte nog att hon var en tradig brutta :) Han fick ju inte ge henne nån alla-hjärtans-dags-puss...får bli lite pussande nån annan dag istället

Nu ligger Dick och Molly och sussar sött..ska väl jag också göra snart. Får nog vända på Molly lite..hon ligger och trycker näsan ner i kudden. Knas-Mollan :)

Igår styrketränade jag och Elin..var skönt att ha en personlig tränare...hehe..tack för instruktionerna angående allt Elin :) Har faktiskt inte haft så mycket träningsvärk...däremot har mitt knä knasat till sig..är en gammal krigsskada från innebandyn..ibland blommar den upp igen..vred nog knäet lite på styrketräningen..började göra ont igår kväll och har haft rätt ont idag...skit..hoppas att det går över tills imorrn så att man kan ut och promenixa. Igår var jag, Molly, Thesse och Wille även hos Lindha och Amanda..så söt hon e :) Var trevligt att snacka lite.

Nä nu ska jag sova...natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0