1000 m till

...har det blivit idag. Var och simmade med Thesse och Mia ikväll. Skönt! Simmade 40 längder som vanligt och sen bubblade vi..härligt! Man var duktigt seg efter det... Körde och handlade ägg, skinka, fetaost och sallad sen på Hemköp. Blev omelett med rökt skinka och fetaost ovanpå och såklart en sallad till. Det var mumsigt!

Loppan hade varit tjurig medans jag var iväg och simmade. Var nog övertrött..hade inte sovit så bra innan idag. När Dick väckte henne innan var hon tokledsen men efter nån minut kom solstrålen fram och då tokade hon sig och höll låda här tills hon kom på att hon var hungrig, då kom suris fram igen. Hon fick mat och nu sussar hon i sin säng här bredvid mig..hoppas att hon sover likabra inatt som hon gjorde igår..då sov hon typ från 22:30 till 08:00..duktig flicka!!

Var på babycaféet innan idag..sång och rytmik stod på schemat.men ja..tycker dock att Ingalills är bättre...där är det mer sånger som man känner igen.

Hehe nu sitter vår lilla svarta katt Fritz och väntar på mig att jag ska lägga ihop datorn..han vill bli kelad och ligga in till en. Mysigt men han är en riktig värmekälla..puh!

Nu är det sovedags! Natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hon e en riktig liten pratkvarn lilla Mollan!!!

2009-02-27 @ 23:41:07
Postat av: Anna

Haha ja, hon kan verkligen det där :)

2009-02-28 @ 02:07:18
URL: http://mammaochmissmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0