Dolda talanger

Vilka talanger min kära sambo har visat nu sen han gick på pappaledighet. Riktigt duktig på att laga mat är han..häromveckan lagade han den godaste korv stroganoff jag ätit..han hade suttit och letat recept på nätet och hittat ett med citron i och grejer och igår lagade han en sjukt god flygande Jacob. Skoj att han tycker att det är roligt!

Nu har loppan börjat att stå helt själv i ca 15-20 sek...så nu är det nog inte långt borta innan hon tar sina första steg. När hon har stått ett tag så flinar hon och ser jättemallig ut. Det roliga är att hon ser precis likadan ut när hon har släppt en fis..flinar och ser stolt ut :)

Satte upp julstjärnor och grejer i helgen. Molly älskar "stjärngardinen" som vi har i sovrummet. Tiiiiiiittttttaaaaaa säger hon så fort vi kommer in där.

Är helt förälskad i plåtburkarna från Derriere la Porte. Funderar på att köpa en kaffeburk därifrån, har 2 st burkar för påste som är så söta!

Nä nu ska jag kika klart på Desperate Housewives och sen hoppa i säng.




Kommentarer
Postat av: Elin

Japp sicken duktig man du har!! Den där korven vill vi ju allt smaka:)

2009-12-01 @ 23:28:41
Postat av: sofie

Hej hopp anna!!!

Visste inte att du oxå bloggade...har jag missat men nu ligger du bland favoriterna i blogglistan hi hi hi hoppas att allt e bra med er...

kramiz sofie

2009-12-06 @ 22:47:47
URL: http://www.alskadeungar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0