Tjejfest och födelsedag

Vilken rolig dag, kväll och natt vi hade igår! Girlies day! Dagen startade med att Lina och Fredde kom hem till oss vid 10:45 och sen begav vi oss hem till Sjöö's där Anna och Jenny också var. Ohh vilken fest vi kom till, plättar, bacon, ägg, frallor, gott pålägg, smoothie m.m. Rikigt gott! Efter att vi hade tryckt i oss så mycket av det här goda som vi bara orkade så gick Dick, Molly och Fredde hemåt och Roger stack ner på hockey. Sen hade vi hemmaspa med massage (tack Anna och Elin), ansiktsmasker som Jenny fixat, bubbeldricka, smarriga morotsmuffins, kokosrom och apelsinjuice m.m Härligt var det!
Vid 16 gick jag och Lina hem till oss och duschade och fixade oss. Jag sminkade inte mig utan det gjorde söta Marie sen när vi kom ner till Sjöö's igen vid 17:30. Nu käkades det sallad, pizza och den flytande födan började också att intas lite häftigare än tidigare på dan. Anna hade med sig en honungssnaps som (förlåt Anna) enligt mig inte smakade så gott..men den gick ner ändå. Därefter tryckte vi in oss i bilar och kördes upp till Katja där tjejfesten skulle va. Den flytande födan hinkade vi oss så snart var vi allt lite runda under fötterna :) Efter kl 12 så fick jag höra skönsång från tjejerna för då började min födelsedag :) Sen blev jag ikastad i poolen med kläder och allt..kallt när man kom upp. Hade ju inga andra torra kläder med mig än en speedobaddräkt och en kofta..så det åkte på men åkte av ganska snart igen och så hoppade jag, Lina, Louise och Elin i poolen och badade. Sen åkte baddräkten och koftan på igen och var min klädsel ända tills vi kom hem, alltså gick jag hem genom Tyringe i baddräkt, kofta, en handduk och guldiga ballerinaskor. Vilken syn! Tur att vi inte mötte någon, Kan säga att det var ganska kyligt att gå hem i...fick höra att det hade endast varit 7 grader varmt ute. Kl 03:00 prick var vi hemma så det blev en lång men härlig dag!

Idag var man lite småsleten när man vaknade. Molly vaknade ju som vanligt runt 8 tiden så mycket sömn blev det inte. Vid 12 käkade vi frukost och sen åkte Fredde och Lina hemåt igen vid 14-tiden. Tack Fredde och Lina, helgen var super rolig! Efter det gick vi ner till Sjöö's för att hämta våra kvarglömda saker. Elin och Wiggo sussade sött men Roger var vaken så vi kom in och efter en stund kom sömntutorna ner. Vi tog en promenix upp till Katja för att hämta lite grejer men mötte dem en bit därifrån, de var också på promenad. Senare när vi kommit hem till Sjöö's igen så beställde vi pizza..käkade ju bara sallad igår så idag unnade jag mig en pizza..smakade gooooott sådär dagen efter.

Lägger in lite bilder från gårdagen men utelämnar vissa bilder som tex av två stycken rumpor i poolen! ;)


               

               

               

Kommentarer
Postat av: Sys

Oj vilken härlig dag ni verkar ha haft, och vilken syn som hela Tyringe gick miste om när du traskade hem hi hi hi

2009-08-24 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0