Slappedagar och ännu mer kalasande

I tisdags gjorde jag och Molly inte mycket..det enda vettiga var en promenix med Elin, Wiggo, Thesse och Wille. Vi var även inom Unge och handlade present till Benton som fyller 1 på måndag. Många 1 åringar nu inom det närmsta.

I onsdags gjorde vi typ ingenting heller..tog det bara lugnt och busade och hade det mysigt.

Idag var det dock 1 års kalas för Wiggo och Benton. Var hemma hos Elin och det bjöds på goda kakor och god tårta. Grabbarna fick sina presenter (kläder från Unge) och sen busades det. Jag och Molly gick efter kalaset till Unge. Linda har ju börjat att sälja vuxenkläder också och hon hade en såå snygg top från Nümph som jag har drömt om sen jag såg den första gången och jag har icke kunnat sluta tänka på den. Men nu är den miiin!! Den är svart med ett coolt uggletryck på..tar bild sen och visar. Ska ha den och lila leggings på lördag..blir nog ballt. Sen ska jag sminka mig lite rockigt och tupera upp håret i samma stil.

Har gått bättre och bättre att somna loppan nu de senaste dagarna. Har minskat hennes sovtid på dagarna också..så nu är hon rejält trött på kvällen. Idag somnade hon nästan när hon drack vällingen så idag gick det busenkelt att somna henne men det kan ha ändrats till imorrn.

Åhh jag är helt besatt av Twilight-böckerna..läste till typ 02:00 igår..ooopps! Man kan riktigt känna passionen mellan Edward och Bella..slår riktigt gnistor..haha vad gammal jag känner mig nu..är nästan som en tanta som läser romantiska Harlequin-böcker. Skämt åsido..har nästan läst ut första och längtar efter att få öppna bok nr 2 och dras med i storyn.

Nu är det snart helg och då vankas det tjejfest! Attans vad jag har längtat efter den festen..dansa dansa dansa med girlsen! Sötingarna Anna och Jenny kommer ju också hem..så lovely! Och så kommer LIna och Fredde hit och bor hos oss, trevligt! Grabbsen och kidsen ska vara hos Roger och Wiggo och slappa.

Nu blir det lite läsning för mig..får se när jag kan slita mig ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Den toppen är skitsnygg!!!! Linda visade den för mig när jag var nere där i förra veckan! Underbart snygg. Nu blir jag avis!!! =)

Snygg som bara den kommer du att va!

Ses på lördag!

Kramisar

2009-08-21 @ 07:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0