Me & I-party

Idag var det dags för Me & I-party hos Elin. Nya kollektionen släpptes igår, och när jag kollade hemsidan så tyckte jag nja..sådär..tyckte att kläderna var lite pastelliga och inte särskilt "höstiga". Men när man såg dem in real så var de jättefina. Blev två tröjor, 1 par strumpbyxor och 1 par byxor till lopp-skuttan. Bilderna är lånade från MeandI.

           

Blir nog fint på henne..deras byxor är superbra till Mollys kroppsform. Ska på ett party till den 3:e september hos Thesse. Får se om det blir nåt handlat då annars är det bara trevligt att träffas :)

Nä nu ska jag sussa..ska till jobbet imorrn på möte kl 10:00 och innan dess ska jag ha lämnat Molly ute hos pappa. På kvällen kommer Carro och Per hit på lite käk..ska bli mysigt..var ett tag sen vi sågs nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0