Fixande och fika

Idag började dagen med mys..Molly var så gosig när hon hade fått välling och ville bara mysa innan hon somnade om. När hon sen vaknade igen var det dags för frukost och sen städade jag efter helgens bravader. Loppan var trött idag och ville sova en stund på förmiddagen och en stund efter lunch.

Vid 14-tiden kom Marie hit på lite fika och vid 14:30 kom Elin och Wiggo. Var trevligt med fika och tragg. Marie hade med sig varsin provshot med hälsodryck till oss. Ska hem till henne på torsdag på en träff angående de här vitaminerna..tänkte först att det skulle smaka jätteilla (vet att jag är som ett litet barn angående sånt :) ) men det var helt ok!  Vemma hette företaget. Kanske kan vara bra att käka nåt i vitaminväg nu framåt hösten..tror att jag fattas nån vitamin eller nåt..blir yr ibland.

Ikväll har vi inte gjort mycket. När Dick höll på att somna Molly så ringde hans farmor så då tog jag över läggningen och då somnade jag också.. Sen när jag vaknade hade jag ont i kroppen och mådde illa..händer ibland när jag vaknar så där efter att ha somnat tidigt på kvällen..efter en halvtimme rättar det till sig..knasigt.

Kollar på Dexter nu..helt ok serie...fast lite läskig..hehe.

Nu nu ska jag antingen sova eller läsa på Twilight-boken. Natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0