Buzz buzz buzzador

Så komiskt..både jag och Dick är med i Buzzador och idag fick både han och jag ett erbjudande att prova en produkt..samma produkt och det var mellanmål från Nestlé! Hur bra som helst! Så nu kommer vi att få hem två omgångar av yoghurt mellisarna Jogolino att prova.

Ikväll var vi på informationsmöte med Vemma. Gillar produkten, känner man faktiskt efter bara en veckas användande piggare...känner mig inte så seg i kroppen. Samt att den är helt ok att dricka..är ju så anti tabletter..de fastnar bara och jag får inte ner dem om de är för stora så detta passar mig perfekt! Testade energidrycken och den var enligt min mening lite godare än shoten.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Var nere och handlade en runda innan. Ja just det..beställde ju bok nr 4 i Twilight-serien. Den kommer imorrn..wooohoo! Me like! 500-sidor ännu mera spännande läsning! Jag är nog tokig..är helt besatt..verkligen..kan få för mig såna knäppa grejer ibland..blir liksom som en craving..innan var det ju kardemummaskorpor (kanske ingen bra liknelse..men men). Betalat räkningar har jag också gjort..är alltid lika skönt när allt sånt är fixat.

Nä nu ska jag plocka undan här lite..får ju besök av mammor och barn imorrn..ska bli trevligt..fullt ös kan jag tänka mig. Ska baka pajer..en blåbärspaj och en banan och chokladpaj..får seom de går hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0