Walking on sunshine

Idag har det blivit mycket walking av! Mina stackars fötter misstycker men de bryr vi oss inte om för oj så härligt det var att gå idag. Vid 10 idag gick jag och Molly, Thesse och Wille, Leoan och Benton och Helena och Frans en runda uppe vid slingan. De hade en bra runda som de brukar gå..man går inte så mycket på slingan utan kommer ut på nån annan väg. På eftermiddagen var det fika hos familjen Nilsson/Strandberg som gällde så då blev det promenad upp till Stenberget. Käkade mumsig fruktsallad och kidsen lekte lite. Vid 16 gick vi hemåt igen och vi gick nerom byn för att hämta ut paket på torgkiosken och så handlade vi kvällsmat också. Idag blev det spaghetti med en sås på créme fraiche, lök, champinjoner och bacon. I ena paketet som vi hämtade ut fanns det kläder från Me&I och i det andra en jacka till mig från H&M..jackan åker dock tillbaka direkt..satt inget bra på mig. Kläderna från Me&I var dessa:

                    

Ikväll har det varit lite städning på schemat och sen är det ju tisdag så då tränar Dick innebandy. Loppan blev väldigt tjurig när han skulle åka. Var jätteledsen och gned sig i munnen så jag undrar om det är tänder på intågande? Tog febern men det hade hon ingen. Ingenting passade henne..ville inte vara i min famn och ville inte ligga i gymmet eller nånstanns överhuvudtaget. Gjorde ersättning och sen somnade hon vid 20-tiden och har sovit sen dess. La henne i resesängen i vardagsrummet för jag skulle dammsuga i sovrummet så sen blev det till att flytta henne när vi skulle gå och lägga oss men det var inga problem..fortsatte att sova när jag bar in henne. Nu är det sleepingtime! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0