Me and I

Idag hade jag klädesparty från Meandi. Var mycket trevligt och de hade väldigt fina kläder. De är dock rätt dyra..fast jag fick ju värdinnerabatt..mycket bra! Köpte ett par bruna byxor (Molly har såna i grönt och de är superbra) samt en tröja.

                         

Hade gjort 2 st kladdkakor till fika..fast jag hade bara behövt göra en för det blev en hel över!! Nån som har lust att komma och fika :)

Annars har vi mest tagit det lugnt idag..vi var ute en stund på promenad..gick och handlade och lite sånt. Sen städade jag och på eftermiddagen blev Molly väldigt mammig och ville bara vara hos mig..ville inte vara på lekmattan eller nåt sånt. När hon satt i stolen så sträckte hon armarna upp mot mig för att jag skulle ta henne och tog jag inte henne då så började hon att gråta. Det är ju mysigt för mamma-hjärtat att hon vill vara hos en och känna närhet..men jag antar att de små liven brukar ha nån sån period.  Man får ju dock ingenting gjort..hehe men så är det ju att ha barn :) Fixade en massa medans hon sov. Tycker dock att hennes sovrutiner har ändrats..innan sov hon en liten stund på förmiddagen och en längre stund på eftermiddagen men nu kan hon sova två gånger på eftermiddagen och sen blir hon trött väldigt tidigt. 

Nä nu ska jag sova. Molly är som en väckarklocka nu för tiden..hon vaknar nästan prick 06:20 varje morgon och vill ha välling..konstigt egentligen. Vällingen på kvällen är fortfarande ett mysterium..morgonvällingen fungerar utmärkt! Ska ju klippa mig imorrn också..skönt att bli av med lite..blir ju lite svalare eftersom jag har så tjockt hår. Ska nog köpa en toning också..var nån månad sen sist nu. Molly ska vara hos Elin och kompisen Wiggo under tiden :) Snällt att ni ville passa henne.  Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Wiggo

Jippi va kul att du kommer och leker med mig idag, Molly!!

2009-04-24 @ 12:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0