Härliga vår!

Det är ju bara så underbart med vår. Synd bara att det blir så kallt på kvällarna...men men den som väntar på nåt gott!!

Igår var jag med jobbet på Cats och käkade. Var avtackning av en bygglovshandläggare som gick i pension. Var först lite mingel på kontoret med vin (jag körde dock så jag fick nöja mig med cider), snacks, frukt och lite tal från både stadsbyggnadschefen och byggnadsnämndens ordförande. Efter det trippade vi bort till Cats. Åt potatisgratäng, fläskfilé och kantarellsås..mmm! Och efteråt fick vi marängswiss som var gigantisk!

Idag var det sista gången på babysången. Det har varit väldigt mysigt så det är synd att det var sista gången. På fredag ska vi ha "uppvisning" och sen fika lite.

Var även inom Linda på fd Nappe en sväng. Kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag skulle köpa så det blev att jag köpte både en rutig klänning, tillhörande leggings, vit- och rödrandig body samt ett par röda byxor som går att ha som shorts också...hihi. Nu får det vara bra med shopping för ett tag. Ska ta och rensa i hennes byrå och se vad som blir kvar..hon har växt ifrån mycket av det som finns där...så hon behövde faktiskt lite nytt. Märks att hon har tjockat till sig lite. Hon har inte små pinnaben längre, nu är de riktiga bebisben :)

Imorrn sägas det att det är Valborg. Vi kommer att ha lite besök här (Fredrik, Katta, Malte, Elin, Roger, Wiggo och Lucas). Ska bli trevligt! Har kollat ut nån paj som vi ska bjuda på..sen blir det vit chokladmoussetårta till efterrätt. Och sen blir det att vi travar ner till bålet och efter det blir det kanske lite mer vin och så :)

Nä nu ska jag sova. Ha en trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0