Är du här för att stanna solen?

Det är så skönt med sol!! Skönt att slippa alla vinterkläder..speciellt på Molly. Hoppas att det fina vädret håller i sig nu så att man kan vara ute.

Idag har varit bara en ren slappedag. Morgonen började med välling för Molly (började ju med det igår) och sen sov vi lite till. Gick upp och busade lite grann och på eftermiddagen gick vi ut och satte oss på gräsmattan vid dammen utanför vår lägenhet. Efter ett tag kom Helena och Leona med kidsen i vagnarna, de skulle ut och promenixa. Hade gärna velat hänga med men jag satt och käkade min nya favorit bestående av fil, müslimix bestående av apelsin, banan, mandel, russin och olika flinggrejer, frysta hallon och kanel. Det är mumma det! När de hade traskat iväg pratade jag med Elin och hon, Wiggo, Liam och Carro skulle ut och gå så de kom upp till mig och Molly och gjorde oss sällskap. Trevligt med sällskap..fixade lite kaffe och sen när vi satt och pimplade så kom Leona och Helena hem från promenixen så då gjorde de oss sällskap och vips var klockan halv sex och Dick kom hem från jobbet.

Ikväll har vi bara tagit det lugnt..Molly har varit lite gnällig..undrar om det är tänder på g eller vad det är..sist Dick skulle träna (tisdag idag och då är det innebandydags) så var hon också gnällig. Hon är väl trött på att bara hänga med morsan.hade nog gärna hängt med farsan lite. Men det får hon göra imorrn för då ska jag på Gangstarparty hos Elin så då ska hon vara hemma hos pappsen.

Imorrn bär det även av till öppna förskolan på morgonen kl 09:00 och sen på eftermiddagen ska vi in till mitt jobb (jobbar på Stadsbyggnadskontoret i kommunhuset) och hälsa på. Ska bli roligt att träffa alla. Var ju ett tag sen de såg Molly nu.

Idag beställde vi solskyddskläder till Molly från Tuga. Beställde dem från Lilla Mirakel.Det var rea så setet kostade endast 249:-..kostar egentligen 499:-..sen hittade jag en rabattkod på nätet som gav 20% på köpet..så det var riktigt bra! Är säkert förra säsongen färg eller nåt men det spelar ju ingen roll. Är en tröja och en kjol typ och så byxor under det. Se bild nedan.

Nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0